Fredag !

Hej på er!
Idag är det fredag ska ni hitta på idag då, själv ska man jobba sen bara hem och mysa ner mig med en filt och se på film är inte alls sugen på att gå ut, nej får dröja ett tag tills nästa gång!

Nej nu lite mode va: ?!

Orange naglar = Rätt
Flätor i håret = Rätt, då menar jag så klart INTE rastaflätor, men jag tror in förstår.
Världens bästa märke: Ruls by mary, åå jag älskar det, finns det nått snyggare. Är du lite mode intreserad vet du säkert vem Elin Kling är hon har mycket av detta märke.
Bor du i värmland då hittar du detta märke i Sunne på ByMe. Där det finns SÅÅ mycket fina kläder..

Nej nu ska jag göra mej en tunnbrödsrulle, mm gott, med massa lök !



Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0