Höst med tre outfits

Det är svårt att veta vad man ska sätta på sig så här sensommar dáx. Man vill mysa ner sig i stora tröjor men man måste ju njuta så mycket av sommaren som bara går.

Därför har jag gjort lite outfits som jag skulle vilja ha vid olika tillfällen. Några outfits som känns lagom mycket höst !

Fest.

När jag ska gå på nästa fest skulle jag vilja bära denna underbara klänning, med ett par "klumpiga skor"




På resan.

Vem vill inte va snyggast på tåget? Det blir man  lätt  i denna outfit.





Skolstarten

Nu snart börjar skolan för många, och då är det alltid svårt att veta vad man ska ha på sig. Men överdriv inte din outfit det kan så lätt bli fel, sattsa på nått enkelt. Jag ska försöka mig på nått i den här stilen.






Detta var lite tips från mig idag, kläderna hittar ni på Urban Outfitters och  Topshop.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0