Vila I Frid Älskade Mattias

Vila i frid Mattias, jag kan verkligen inte fatta det som har hänt. Det är inte greppbart på något sätt. Ena stunden faller det tårar andra så är det bara som ett hål man fattar det bara inte.

Nått som jag tycker är konstigt är att DU Mattias som var en såå otroligt levnads glad människa, du visste verkligen vad carpe diem betydde. Varför skulle just du tas tillbaka så snabbt?

Varför gör sorg så fruktansvärt ont för? Är det för att man faktiskt inte vet om man kommer ses igen?
Men jag tror att vi faktiskt kommer att ses en vacker dag. Varför skulle man annars bygga upp en värld med så mycket kärlek och vänskap? om den bara skulle ta slut.

Jag tror nu, att du är i det sk nangijala. Där en dag på jorden är en minut, där fåglarna kvittrar och kärleken spirar. 
För oss kommer det kännas som en evighet innan vi ses igen, men för dig älskade kusin kommer det bara kännas som en dag. 

Vi ses!

Vi älskar dig alla ♥ 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0