Skolan

Idag börjar skolan, jag är närvös som ett as. Men det kommer nog gå bra. Sen ska jag skaffa boken jag måste ha, där bränner jag väl 700 pix. Trååk. 

Den här gången ska jag ge mig in på sociologi. Och när jag har gjort den kursen har jag klarat av 1 år på universitet.

Nu måste jag ringa och be en snubbe om ursäkt, för jag va lite väl otrevlig igår kanske, hade fått världens sms inatt om hur snäll och bra jag va. Men för fasen jag har ju min Daniel. Men jag behövde kanske inte va så otrevlig igår i telefon.

Så idag ska jag försöka mig på den lite mer pedagogiska metoden.


Ha en bra dag, önska mig nu lycka till med skolan. :)



Kram Hanne


Kommentarer
Postat av: Helen

Önskar dig lycka till med ALLT även skolan :-)))!!! /Kram

2009-09-02 @ 16:17:28
Postat av: Frida

Lycka till! Jag och magnus längtar tills vi får komma till örebro och hälsa på er igen! :)

2009-09-03 @ 10:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0