Smycke sidor

Hej Hej !
Ja idag lyser solen, det är bara så sköönt!
Men jag är så trött så jag ska nog lägga mig och sova en sväng tror jag!

Men idag ska jag ge er lite tips på bra smycke sidor!!
Smycken är väl nått man aldrig kan få för mycket av..

Gå in på:
www.georgjensen.com Det finns jätte mycket snygga smycken.. Lätt att hitta på sidan!
www.ketonic.se Det finns snygga smycken,  designade solglasögon. Ja mycket att välja på.
www.efvaattlingstockholm.com UUr snygga saker på den sidan de har även jätte snygga glasögon för de som har det, plus många snygga solglasögon.



Tack det var allt för mig, gå in på sidorna och titta iaf man kanske inte har råd att köpa men det är värt att ta sig en titt..

Ha det bra !  

Kram Hanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0