Träna

Hej på er!
Idag har jag träna. UU va duktig jag har varit. Jag var på pulsen.
Jag har gjort mycket idag. Jag har jobba sen har jag varit i skolan träna plugga på mitt arbete.. jadu hur mycket som helst har jag gjort! Ha en underbar dag! humm kväll kanske jag ska säga!




Nu ska jag ge er lite sköna tips.
Jag har hitta en skön webb plats. Med Kläder för killar och tjejer...

Här är en snygg kjol jag hitta på sidan..
image68
Ja jag skulle vilja ha den iaf! Men den var lite dyr Men den blir din för 1098.-   

Även dessa super sköna mysbyxor.. De vill jag ha iaf!

image69


Ja det finns massor...


Ska även ge er lite kill tips också från sidan..

Såååå snygga kill byxer var jag kille köpte jag dem på en gång!!!
Alezia Raw - Kaporal
image70    Dessa blir dina för 1398.-



Jo sen har de även kläder från billabong, Ed hardy.. och MÅNGA fler...

Jo tjejer de har odd molly.... mmm älska detta märke..  



Jag har fått en ny favvo sida iaf!
http://www.stayhard.se


Kraammm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0