Fy F-n...

Jaaa.. Det säger jag, men får man det?! humm nja kanske inte mennu gör jag det iaf!

Idag har jag varit hos Maria (marias hudvård) köpte en SVIN dyr kräm uu jag har sån ågest varför köpte jag den eller vet ni jag köpte ju två ju..  UU så dööm i hööv som vi säger här i värmlad iaf i sunne.. Nej nu får det vara fördig knabbat!

Vad ska jag göra, inte ett skit ska på massage kl 15.30 ska bli gött det iaf!

Idag har jag en spa dag eller vad man ska kalla det, men egentligen har jag int råd men men jag är "tvungen"!

Jaja.. Nu e jag hemma hos Mammi å pappi.. men ingen hemma.. Får väl åka hem till vårt kryp in istället..

JOo.. Förlåt jag glömde att ta kort på min outfit när jag åkte te örebro, men jag var rätt snygg faktiskt! Hehehe.. Jag är ju som sagt sååå tankspridd..

Idag liksom när jag skulle gå ut till bilen!  AAAA vart är den hjälp har någon tagit den, men va fan den var ju på allegården jag hade glömt att jag tog bilen till jobbet! Kan det bli värre??


Nej nu drar ja!  Idag får ni hitta på ett eget Modetips! =)..     Har ni något bra ?   Snälla tipsa isf!



Ha de gööött! 
Kraam Hanne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0