Jul Kort !

Hej ! Förlåt mej att jag inte har satt in bilderna förns nu, men det är så att Daniel tog med datorn när han åkte, men nu får ni några bilder från min jul !

Här har vi Mamma och Pappa :
image106
Vi är hemma hos farmor 23/12.

Sen har vi Daniel och Urban:
image107
23/12

Sen har vi ju självaste jag !
image108

Klänningen köpte jag för kanske 4 år sedan, ni ser allt kommer till användning någon gång =)..

23/ 12

Sen har vi systeryster, och lilla katja får vara med oxå =)

image109

23/12

Nu kommer det ett kort på Mamma kent och Marita, (alla syskon )

image110

Här är vi i Torsby, och äter julmat, igen =)....

Sen får även mamman vara med på ett kort, (min mormor)
image111

Sen vill ju aina oxå vara med, Så här kommer en bild till, tripp trapp trull...

image112



Nej nu får ni ha en god fortsättning ! Själv ska jag gå till jobbet nu !

Kraam Hanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0