Julmidda !

Hej åå hå !
Igår hade jag och Daniel jul middag !
Det var trevlig, de flesta verka tycka att det var god mat =)...  Eller vem vet de kanske bara va snälla, hihihi...

Idag ska vi till farmor och ät julmat igen !  Det är bra att det är bara jul engång om året =).. man tröttnar så annars ...

Idag blir mitt 4,de. Julbord !

Idag lovar jag er att ta kort på min familj/släckt outfiter och lägga in, och så klart min outfit!
Igår va hade jag fodraklänning, synd att jag inte tog en bild,

Tips: Fodralklänning är ju bara så snyggt, speciellt nu underjul när man ska vara lite extra festlig ! Gjärna färgade strumpbyxor till, igår hade jag vanliga svarta lika snyggt det..


Ni skulle ha fått lite extra matrial men bilden funkar inte att lägga in, men jag ska greja lite här så ska jag försöka lägga in den sen, Jag som tomte...


Kram så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0