Nu e de jul igen!

Hej på er alla glada!
Idag har jag jobbat kan jag lova 08.00-14.00 Jag jobba på rottneros dagis.. Sen fort som f-n hem äta mat (gårdagens) sen lte kladdkaka som var kvar.. Japp nu va kl 15.15 just ja jag jobbar ju igen fort iväg till Allegården Jobba 15.30-21.00..  Äntligen denna dag slut hem å mys.. 

När jag kom hem titta jag på Leilas jul... UU vilket mysigt program, nu kan jag lova att jag ska försöka göra en mysig jul hos mig och ÄLSKLINGEN Daniel med..Blev peppad nu.. 

Jag ska skriva allt i denna blogg som jag gör inför julen ska försöka lägga in en del kort också..

Men jag har redan börja lite jag har:
Gjort adventsfint.. 
Köttbullar som jag frysit in.. Japp visst är jag duktig jag är i tid jaa! =)


Nej nu ska ni få ett mode tips:

Snygg var det ja.. Ja vem vill inte vara snygg..??!!  Det är ju det mode handlar om, men det handlar inte bara om att man ska ha snygga kläder man måste även kunna bära upp dem! Ett plagg som är hur hett som helst säger vi men du trivs inte i det ja då blir du inte heller snygg.. Nej asså det jag försöker säga är att klä dej så du trivs - Jaa då blir du snygg.. Jaaa, Nu sträcker vi på oss.. och så går vi =..



Hej då.. Ha det gött!


Kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0