Hej på er!

Hej hej !
Japp iadg är det fredag! Mm gött med helg. Idag SKULLE jag bara köpa kläder jag var bara så tvungen. Men allt jag prova va fult på mej såg typ SÅÅ häär stor ut humm inte min dag..

Skulle festa i dag oxå i k.stad men jag känner mej fortfarande inte helt friks s det får bli en idol kväll med Daniel, Mys pys..

Har gjort mej lite små fin (iaf försökt) undra om Daniel säger nått när han kommer hem?! humm. Knappast killar märker väl inget kvittar om jag rakar av mig håret! Nej nu va jag elak..
Men men nu ska ni inte behöva höra på mitt skit snack..

TIPS:
kommer ni från Sunne? Här finns två helt underbara äffärer bättre än att åka in till stan Jag älskar dem SÅ jävla mycket.
Så är ni här på besök gå in på byme och gaderob.  ( hoppas jag stav rätt) men jag lovar ni hittar dem. Vad ni än köper i affärerna så är det snyggt jag lovar!

Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0