Jag e tebax!

Hej hej!

Nu e jag tebax!  Jag ska börja blogga igen! ? saknat mej? =)

jag vet har varit super dålig på att skrivit här, men nu har jag börja fått ordning och reda på mitt liv! så nu hinner jag även med att skriva: för hinner jag läsa en massa blogger varje dag så hinner jag väl skriva eller =)?


Idag har jag varit å ridit på hästen, baka och stöka här hemma, så idag har jag gått runt som en luffs.. tisss..


Nej ni kanske vill ha ett litet TIPS?
Om man vill vara snygg och fräsch (humm kan inte stava det ) ett stor grej är att ha fräsch naglar. se till att ha dem fixade klippta eller filade och absolut förbjuden med gammal av skavd nagellack. ( även om jag själv kanb ha det ibland).

Men det är faktiskt sant, tänk er själva? om ni möter en med äckliga naglar.. Ja bläää..

änkelt men mycket bra..



Och ni killar: håll era naglar KLIPPTA och gärna filade så de inte river, vill man kan man ha nagelolja på.. det blir inte blanck för oljan går in i nageln det ser blank ut först men gör det närr du lägger dej så är det bra på morgonen. Då får du absolut en fräsch look!


Kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0