Tisdag

Hej på er!
För tillfället sitter jag och tittar på idol har varit och träna, tänkte försöka bli lite smalare =)...

Men men inte bara därför man måste ju leva ett långt liv också. då måste man träna för att klara avv vardagen..
När jag läste (vad det nu var) tror det var Hälsa, men iaf då fick jag reda på att för att ha en bra grund konditon (alltså det som man bör klara för att man ska kunna leva ett vardagligt liv och leva längre) ska man klara av att jogga 3km utan att bli speciellt anfåd efter åt, mm det sämmer låter mycket kanske men det är det inte... Jag vet att jag hade några fotbolls och skid elever i klassen de bara hahah men gud va lite det klarar väl vem som helst..
Så sätt igån börja träna nu, det är ävcen bevisat att det motvärkar stress och ångest (att gå in i väggen)..

Allt är bar med träning, du blir snyggare, lever ett längre liv (förhoppningsvis), klarar av vardagen bättreblir MYCKET  piggare. Men varför går det trögtr att börja ???!!

Men jag tror jag har en liten idé skaffa snygga träningskläder så kanske du blir mer motiverad att börja.
Här är det en sida med snygga kläder:

www.worldgym.se
Det finns för både tjejer och killar..

Här har jag tagit ut några bilder på vad som finns:
image87För tjejer. image88
image89 För killar. image90 Denna tröja är SKIT snygg skulle jag ha om jag var kille även till vardags.. 

Det finns mycket snygga kläder plus mycke mer tex måltidsersättare, plus andra typ kost tillskott eller vad man ska säga för fettförbräning och ja allt du kan önska typ..


Lycka till!


Kram Hanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0