Gårdagens klass fest.


Förlåt för att jag tagit bort bilden på mig själv, såg ju för jävlig ut..

Nu tänkte jag att ni kanske vill se lite bilder från förfesten igår hemma hos mig;
image146
Jag vet ingen är med på att jag tar bilden, men skit samma det är ju ett kort iaf.
image148
image149
Jag vet, jag kanske typ skulle ha sagt smaile..  Men jag och ta kort.. Nää det passar liksom inte ihop..
Speciellt inte efter ett glas vin eller två.
image150
Ja, det var det. Mer bilder blev det inte, humm sorry.. Men det här med kort det var ju kul, kanske ska plocka fram kameran lite mer gånger. Ha en trevlig Fredag kväll.

Ha kul i dimman det hade iaf jag igår =)...



Kram / Hanne

Kommentarer
Postat av: Mia

Minns den här kvällen som om det vore igår - och då tänker jag särskilt på Johans danssteg, Idas hugg på Harry´s och dina rigorösa snedsteg. Ack, det var tider, det ;)!

2009-02-27 @ 14:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0