Bilder från sommaren 2008

Som ni kanske har märkt har jag inte kunna lagt upp bilder, så nu kommer ni få några från mitt liv under några veckor. Titta och njut, det har varit en underbar sommar, jag låter bilderna tala.. ;)



Från en underbart trevlig kväll i Örebro, när ska vi göra om den tjejer?? ;)


Bad på kolsnäs, vilket underbart väder det va.. Längtar tillbaka..


Min absoluta favvo brud, Stina ;)   Jag försökte ta en party outfit på Stinis, även om jag va lite på lyset så gick det ju rätt bra iaf, men frågan är ju? Gick det lika bra för Stina att ringa tro? det ser svårt ut ;)

LV väskan är min - köpt på tradera.


Den bästa klädda 42 åringen i sommar, måste nog vara min egen pappa.

Nu ska ni få lite bilder från helgen.


Min syster och jag är på väg he, men vem stöter vi på då? Jo lilla Örnborg.


Örnborg.


Där har vi mig ;) Kolla in den mun minen ;) hahahehhe.. Som ni ser efter en flaska vin hemma hos Henky hänger håret lite som det vill.. Men vem bryr sig.

Sen blev det lördag och då var det kräftskiva.

Henky, visar hatten vi ska ha på oss.. Måste nog varit kvällens snyggaste hatt ;)


Vi sitter alla och njuter av vädret och såklart ÖLEN!


Ok, alla kollar bort när jag ska ta bilden.. ;)

Sen på kvällen blev det kallare så då tände vi en brasa.



Detta är vad jag kommer att bjuda på nu, Natti natt min älskade vänner.

Kram/ Hanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0