Städa.

Igår städa jag lgh i timmar ändå kom jag inte långt, det var ju då kanske rörigt ;). Men då får man tänka på att jag hade tvätt bytte i sängen och sånt också. Varför jag städar så är för att vi ska ta kort på lgh, men vad kom jag på sen, NEJ NEJ NEJ jag har min kamera i Sunne. Störande som satan, men men jag får väl fin slipa på lgh tills dess, då kommer den skina som få...

Hälso veckan.
Igår blev man bjuden på tre-rätters, gick ju typ åt fanders på en gång, men när man blir bjuden kan man väl inte säga nej...

Men idag ska jag äta värsta goda potatis salladen, som är nyttig. Jag kan lägga ut recp..


Ha en underbar dag, tyvärr är det rusk väder i Örebro.


Kram / Hanne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0