Hora

Ja fy fan säger jag, nu är jag i ett läge ii livet som jag inte mår alls så bra. och då gör det inte saken bättre att man blir kallad hora.

Så här var det:
En vän till mig G, ringde och sa att de skulle bowla, va kul tänkte jag. Jag går iaf och säger hej till han. På detta ställe nu har han med sig tre vänner till. var av två av dom är normala, dock en lite fullare ;). Mn den andra jäveln bara prata på att han vill ha sex sex sex. Och här finns det inga jag kan sätta på och allt va han nu sa. Då säger jag gå hem och Rook daa.
Den här mannen blir helt galen, kallar mig hora ettt antal gånger. Varför ?   Jävla IDIOT asså.

- Jag ångrar så in i helvete att jag inte klappa till den jäveln. - Ja du PÄR nästa gång, kommer jag fan klappa till dig om du säger det igen...


Kommentarer
Postat av: pär hatare

Men va FAAN, vem har rätt att göra så? anmäl honom..

2008-12-27 @ 21:51:05
Postat av: Hanne

Oj, vad snabbt någon skrev en kommentar..

Jag kan säga så här att det kommer jag inte att göra.. / Hanne

2008-12-27 @ 21:53:12
Postat av: Stina

what a fu*k! inte mot min HANNE! ta han nästa gång.. ;P

2008-12-27 @ 22:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0