vaniljbullar och plugg...

Hej!
Japp, jag klara provet i går, yes...

Men nu är det snart ny vecka, och nya uppgifter som ska göras, uu den tror jag fan inte jag klarar men ska försöka!
Jag gör mitt bästa helt enkelt..

Idag har jag känt mig lite små sjuk, och PANIK över den nya skoluppgiften men då kom min underbara vän Stina, och hjälpte mig lite grann, får ta tag mer i skolbiten imorgon..

Jag och Stina bakabullar idag, vaniljbullar. De blev väl okej får jag lov att säga men det duger att äta =)..

Nej, nu tror jag att jag ska mysa ner mig i sängen, och sätta på första, (humm, vad säger man perioden, kanske.) av LOST..  Fick den av Daniel på alla hjärtansdag...  

Nej, så natti natt sov gott..

KRAAM ! 
/ Hanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0