Arlanda !

Hej mina underbara vänner!

Japp då är vi på Arlanda då, i väntan på att åka, mår illa har äti SÅÅ mycket chips.. uu blää.. Eller vi är ju inte på Arlanda än då, sitter på hotellet, vi åker imorgon.. 10.40 lyfter vi om allt går som planerat..


Ja nu börjar resfebern börja komma :)..


men som tur är har jag ju MIn Danile med mig, och sen min lilla syster.. Sen när jag kommer hem ska ni få många förhoppningsvis underbara bilder!


Ha det så bra!     Ni får väl kolla till min blogg ibland man vet aldrig kanske det kommer ett inlägg, om jag har tillgång till dator ska jag såklart ge er lite om livet i Miami...




Ha det bra!


Nu ska man säga det man säger allt för lite, Jag älskar er alla i min familj!



Kram Hanne!


Kommentarer
Postat av: Fridah

oooh va kul, :)

2008-01-07 @ 19:21:30
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0