Börja skolan !

Hej, Nu är jag äntligen hemma. Men är SÅÅ närvös för nu på måndag ska jag börja skolan.

Ska lägga upp bilder av resan lite senare, har så mycket annat att tänka på nu..

Hoppas att jag kommer att klara skolan !  Tänk om jag kommer vilse.. Humm jajaj, det är bara att pröva det, klarar jag det inte så gör jag inte då har jag iaf försökt att plugga på universitet.

Ni ska få raport på Måndag hur dagen har gått..


TIPS:
Rutigt, jag älskar rutigt, Själv ska jag mig en rutig blus klänning i Miami, jag älskar den..

Så skaffa er nått rutigt, gärna en längre skjorta det är såå snyggt till leggins el strumpbyxor..


Nej nu ska jag förbereda mej inför skolan..


Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0