Victorias secret !

Hej hej på er alla mode galna!

Ikväll kl 20.00 är det modevisning på tv3. Victoria secret. Som ingen får missa, Ska jag göra er ännu mer galna, Jag åker till Miami på Tisdag och då ska jag och min syster in och Spana på Victorias secret, vem blir lite avis?!..

MM.. Längtar. Tänkte passa på att säga också att då tar min blogg lite paus, räkna med 14 dagar tyvärr!...  Men man vet aldrig kanske jag får tag på en dator i miami då lägger jag själv klart in nått inlägg...


Ha det gött..



Just det inte att missa, Pappa 42 år idag !   GRATTIS!!!!!!!




Kram !

Kommentarer
Postat av: HP

Njut av varenda sekund i Miami och gissa OM man är avis, take care.../Kramiz

2008-01-06 @ 14:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0