Ella elle lá

Ja men den låten är väl bra? Tycker iaf jag.

Om man ska prata klänningar, hur korta får de va? För mig som gillar kort kort så får man typ ana hud på rumpan! Eller vad tycker ni?
 Varför jag frågar är för att idag hitta jag en klänning i min garderob som bara hänger och hänger har aldrig haft den på mig heller, jag har väl haft det i typ 3 år kanske.. Och den var ju snygg på, varför har jag aldrig haft den?  då slog mig tanken. Den är för kort. Men jag har packa ner den till sunne, så ska jag använda den, om det blir väder så klart.
Sen lägger jag upp en bild så får ni säga om ni gillar den eller inte.

Ha en bra dag nu ska jag dra till jobbet.

Kraam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0