Onsdag.

Japp idag är det Onsdag, ännu en dag närmare helgen. UU jag vill inte jobba, jag har blivit så jävla lat. Fy mig.
Fan jag måste plugga snart, men det blir det heller inget av med. Jag ska ta tag i det nästa fredag tror jag, för då ska jag stanna i Örebro. Sen på lördagen åker jag hem till Sunne och firara min syster, Frida som blir 18 år. Då ska jag äntligen sjunga. =).. Och varför inte hålla ett tal?, ja det ska jag göra. Har ju en vecka på mig att komma på nått bra, ja som sagt, vi får se hur det blir när storasyster ska göra sig rolig ;)

Nej nu ska jag nog börja packa för min helg i Sunne, igen. Ja men attans va jag åker till värmland. Nej nu måste jag stanna i Örebro snart, så jag kan få vila och tänka igenom hela mitt, kan vara väl behövligt ibland. Ska jag vara ärlig? just nu vet jag ingenting, vad vill jag? hur ska jag lösa allt för att inte falla ner i en ekonomisk kris? vem kan man lita på, och vem kan man inte lita på?  kommer allt att falla tillbaka till det vanliga igen och man lever vidare som om inget hade hänt? Jag vet en sak iaf, den som lever får se.
Nej nu får jag säga;

God natt, mina raringar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0