Lite kort från midsommar.


Här har vi Robin, som hade förfesten på midsommar. Det var super trevligt. Han hade även en studsmatta som jag hoppade på, och ojoj va jag hade ont i ryggen dagen efter. (som kanske är ett tecken på att jag borde träna mer).


Tyvärr va är detta den enda bild jag har på mig, Men så här såg iaf ut i håret. Detta är jag och Robin. ( det fanns massa Robin på denna festen;) )
 Mamma jag håller med dig, det ser fan ut som jag snusar, humm.

Robin och Emil.

Och nu ska ni få se den bästa bilden av dom alla. Detta är midsommarens häck. ;)



Detta är vad bjag kommer att bjuda på från min midsommar. Hoppas att eran var lika kul som min.

Kraam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0