Livet på landet.

Hej på er!
Nu när jag här hemma i värmland och hälsar på så komer jag ha ett litet tema, livet på landet.
Har inte kunna kommit in på bloggen tidigare, men nu så äntligen.
Vilket underbart väder det är asså, mm jag bara njuter idag har jag bada på kolsnäs, som det så väl heter.

Tänkte att jag skulle bjuda er på lite bilder.

Så här är livet på landet, bara njut. :)

Bada, Klart man badar när man är på landet, detta är Frida D sen ser man även lite av Frida A.
Vi har det ju bara så skönt, ska jag säga er.


Men där har jag även hitta mamma och pappa också.


Coop, Ja tänk för att den affären har vi även i Värmland, Här har vi mamma och Lisa, Kolla in linnet Lisa har super snyggt ju..



Erik och Jag dansar inne på krogen, men dock på fel ställe kanske, vi står i toalettkön  Men det var kul. ;)

Nej Datorn vill inte ladda upp mer bilder, men jag ska lägga upp mer under veckan jag är på landet.

Som sagt, livet på landet leker.

Kraam på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0