McKlubb..

Japp, på lördagen åkte jag till Arboga där jag sedan gick på McKlubb. Fan vilken kul kväll. Helt super asså. 
Det va rätt bra drag under galoscherna kan jag lova. klättra på borden, dansa på borden, vi drack som svin som man säger. Nej den va super!
Alltså när jag kommer till ett nytt ställe, blir folk som galna. En TOTALT galen brud kommer och kör sitt. Jag vet inte vad jag gör men helt ärligt alla blir galna i en. Humm, har jag umgåtts för mycket med Mia kanske?! humm, kanske det ;)        (just detta tror jag bara jag och Mia fattar vad jag menar med.)

Nej, ha det bra. Nu ska jag lägga mig.


Kram Kram...

Kommentarer
Postat av: Mia

Har en känsla av att det bara är du och Mia som till punkt och pricka förstår den där kommentaren också. Tänker dock inte sticka udner stol med att jag misstänker att du har rätt ;)...

2008-11-04 @ 17:21:02
Postat av: HP

Du är sååå go :-)

2008-11-07 @ 20:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0