Tack alla.

Jag vill börja detta inlägg med att be om ursäkt för att jag inte tacka så bra för alla pressenter jag har fått. Har haft så mycket i skallen nu. Sen vill jag tacka alla som har tänkt på att jag fyller år.

Tack:
 Helen med familj, för det super fina sminket.
Moster med familj för kortet och pressentkoret på HM.
Pappa och alla där hemma för jackan och ByMy kortet m.m.
Gullis för massagen.
Stina Andreas Lisa och Johan för den fina yoga mattan
Erik för pressentkorten, tidningen och julkalendern ;)
Micke, Linda för spriten.
Lina A för Mary Kate sminket
Mia. För det suuuper fina kortet och boken.
J-E och Gustav för verktygen.
Frida och Jonas för de fina glass skålarna
Eva och Lars- Erik för pressentkortet på ByMy.
Nina för det jätte fina armbandet.


Nu har jag säkert missat någon men tack tack alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0