Skönhetsfavoriter

Hitta denna på en blogg, tyckte den va rolig så jag gör en jag med.

Parfym: Nu, Paris Hilton
Ansiktsrengöring: Decleor
Ansiktsvatten: Decleor
Ansiktscreme: Apoliva
Ögoncreme: Ingen just nu
Ansiktspeeling: The Body Shop
Primer: ?, ööö är det jag som är dum?
Concealer: Biotherm
Foundation: Chanel teint innocence
Rouge: Make up store
Puder: Make up store
Mascara: Julklapp från mamma / MaxFactor
Eyeliner: Nivea
Ögonskugga: Make up store
Läppstift: Rosa rött  från MaxFactor
Läppglans: Julklapp från Helen
Handkrräm: Julklapp från Stina
Deo: Tommy girl
Schampo och balsam: The Body Shop och Loreal
Hårprodukter: Min bästa vän, dry shampoo Från Lee stafford



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0