After Work Hos Lena

Idag mina vänner så hade vi lite after work hemma hos Lena, det va jätte trevlig, jag och Camilla var de enda som inte drack eller okej en Martin slank ner :)

After work Outfit.



Hemma hos Lena gjorde vi en rolig lek. Påsen hette leken och den gick ut på att man skulle få upp en påse från golvet med munnen, man får inte ha händer eller knäna i golvet. Och efter att alla har klara fått upp påsen så klipper man den kortare. Man har 3 försök på sig att få upp den annars åker man ut.
Och vet ni? Jag och en tjej till vann. vi fick upp en pappers lapp, jag säger bara det, jag slicka upp lappen. :)

Jag som trodde jag var ovig, men som sagt när det gäller tävlig! Då säger jag som pappa. Man måste "pöntt" sig :)...


Lena försöker få upp påsen.


Min raring Evelina fick upp påsen.


Tänk er att jag fick upp en liten liten lapp..


God natt.. Kram Hanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0