Fredag på O´learys

Hej mina söta vänner!

Igår var jag på O´learys med Mia och åt mat, lite senare kom Frida också. Men jag säger då det, - igår på O´learys var det dårarnas-afton ska ni veta. Ja fy fan vilken jävla kväll.

1. En kvinna i 40års åldern gör ett svanhopp, oooja det är sant.

2. Mia som är helt nykter ska gå på toaletten hör/ser att en kvinna inte får på torken till händerna. Mia säger - slå handen lite "upp". Kvinnan tar detta med slå på lite för stort allvar och typ slår sönder skiten.

3. Andra gången Mia ska på toa så är det en full kvinna, 55 typ, snubblar lite. Men tycker att Mias halsband ser bra ut att ta tag i, så det gick sönder. Det var pälor över allt. Det som är lite små surt är att hon köpte det lite tidigare samma dag.

4. Ja nu ska ni få höra, JAG sitter och minglar lite med Mia och Frida, och så går det förbi en snubbe i 45års åldern med en AIK tröja, jag brister ut och säger AIK AIK AIK. Men den här mannen blir tvär sne, vänder sig om och spyr galla över mig. Efter lite små tjafs så harklar sig denna man och spottar mig rakt i ansiktet. Jag blir galen hoppar upp från stolen klappar till det aset i magen, sen kom vakterna och slängde ut aset.

5. En jävla snubbe som kallar sig Sven, kommer fram till oss, vad heter ni, ööö dryyyg. blablabla. Sen börjar han med åå jag vet inte om jag ska bli hetro eller homo, vi säger men snälla Sven bli Bi då, men nej då det går inte.

Jag säger då det, vilka jävla dårar det finns.


Så när jag och Mia kom hem till mig knäppt vi bara lite kort :)

Vi var arga på O´learys

Men lite glada iaf..


Så här snygga var vi kl 03.00 :)


Detta var min Fredag, hoppas eran var bra.


Nu ska jag gå ut på stan. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0